woensdag 26 mei 2010

Slaapkleedje Joepie.

Ben op tweede pinksterdag begonnen tussen de bedrijven door met het maken van een kleedje voor Joepie. Waar ze lekker op kan liggen naast mij op mijn bureau als ik daar bezig ben. Nu komt ze elke keer op mijn handen liggen en dan kan ik ze tenminste terug leggen op een lekker warm kleedje. Voor mijn verjaardag had ik templates gekregen waar ik nu dus eentje van heb gebruikt.

Dit is het middenstuk met de punten en de rand maak ik van allemaal reststukjes.
Ze schijnt het wel lekker te vinden....

1 opmerking:

  1. Hoi,
    Ik kan je mailadres niet vinden dus stuur ik je de link van het speldenkussen even via dit berichtje door:
    http://daisyquilts.blogspot.com/2009/05/scrappy-hexagon-pincushion-tutorial.html
    Ik vond het leuk om te maken. Jou poesekleedje ziet er schattig uit!!
    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen