donderdag 5 augustus 2010

Vakantie!

Ja, Ja. We zijn op vakantie geweest met ons twaalven! Een vouwwagen, een tent en drie poezen. Voor een mooi verslag maar even op het blog van Joke jr kijken.....
En ik ben lekker bezig geweest zo af en toe.
Was eigenlijk veel te warm om iets te doen.
Maar zo af en toe pakte ik de hexagonnen.
En heb een paar bloemen aan elkaar gezet.

En we zijn als meiden een middag naar Nieuw Buinen geweest naar de naaidoos.
Ik had al genoeg stofjes maar kon het toch niet laten........
Voor een tafelkleed heb ik de fruit lapjes gekocht.

En de volgende lapjes kon ik niet laten liggen, Zo mooi zijn die.
Ijsblauw met een glimmertje er door. Prachtig! Alleen al om zo in je kast te leggen.
Nu nog verzinnen wat ik er van ga maken.

Het glimmertje zie je niet op de foto dat is wat jammer.

Deze week een kleinzoon te logeren dus erg veel naaien en quilten zit er niet in.
Maar vandaag toch nog even een t-shirt gemaakt voor als hij weer naar school gaat.
Hij komt dan in de pinquingroep. Dus ik heb er eentje met een pinquin gemaakt uiteraard.
Niet goed opgelet want ik heb hem wel wat te laag gezet, maar goed, dan weet ik dan voor een volgende keer.
Hij is er reuze blij mee.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten