maandag 17 december 2012

Kerststerren virus....

Inmiddels al een hele stapel kerststerren gehaakt zoals in onderstaand bericht.
 En in verschillende kleursamenstellingen. Ik denk dat ik ook nog rode met een groen randje ga haken. Het is een leuke ster om te maken. En gaat lekker snel. Die met blauw is voor Anneke die heeft bijna alles met blauw. En voor Arike heb ik er eentje met een bruin randje gemaakt die heeft haar ballen e.d. namelijk met brons en zilver tinten..

 Nu zag ik bij HAAR weer deze leuke kerstster. En kijk die moest ik dan ook nog even maken. Een heel leuk patroon ook erg makkelijk om te doen. En ook deze heb ik nu in verschillende kleuren gemaakt. Ik zit nog te denken over nog andere samenstellingen maar dat komt wel goed. Ik zelf vind de Rood/Wit/Groene erg mooi. Maar voor Anneke is dan de blauwe weer leuker en voor Arike die met grijs tinten. Wat zou Joke nu eigenlijk voor kleuren willen????????


1 opmerking: