vrijdag 5 november 2010

Rugzak en andere zaken.

Deze week weer lekker bezig geweest.
Op maandag met Joran naar NF in Rotterdam. En daarna met Hannah en Joke naar de bibliotheek om haar boeken te ruilen. Al met al was de dag om zonder genaaid te hebben. Raakte er bijna van in de stress ......;-)
Dinsdag was een werkdag en moest ik P en B naar en van school doen. Maar toen kon ik wel lekker aan de gang dus ben ik begonnen met een rugzak voor Timo. Zijn eigen rugzak voor school was kapot. En nu had hij een nieuwe nodig. Nou het was een klus want je moet goed bedenken wat je eerst doet, en hoe. En welke zaken je er aan wilt maken. Wat is nodig en wat is overbodig.
Zo moet er een zakje met rits komen voor de fietssleutel of om geld mee te nemen.
Een haak in de tas om de huissleutel aan te doen.
Enz.
Maar naar mijn idee is tie wel goed gelukt.
De hele tas aan de voorkant. Per ongeluk zag ik later dat er op de klep onder de auto staat: i love my red car! Leuk he!
De klep om hoog. Zodat je de sluiting en het zakje met de rits ziet. Er hangt ook een label aan gemaakt van stof met van die stevige versteviging er in met zijn naam erop..
De achterkant met de banden waarop ik ook weer stof met de voetbalschoenen heb genaaid. In de tas zit nog een verrassing voor Timo dus dat ga ik hier niet opschrijven dat ziet hij wel als hij de tas krijgt.
Ook heb ik het wandkleedje voor Matthias zijn kamer af gekregen.
En hij is dus echt leuk geworden.....
Van werkstukken quilten
Voor het kerstkleed heb ik weer twee borduurwerkjes gemaakt. Eentje van de club een eentje op eigen gedachte. Daar zijn er nu dus 7 voor klaar. Ik wil er nog twee maken en dan als kleedje voor aan de muur in de hal bij de voordeur.
Ik ben nu ook begonnen met de rugtas voor Sem maar die hoeft pas 24 november klaar te zijn want dan is hij jarig. Dus dat komt volgende week wel weer.
Doeidoei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten