zaterdag 1 februari 2014

Ík doe mee!

Op internet is er een groep die met elkaar een strepen deken gaat haken. Elke weer krijg je een paar toeren op en die moet je dan maken. Je kunt zelf kiezen welk materiaal, en welke kleuren, hoe groot.
Maar je mag niet meer dan die toeren maken die je hebt opgekregen.  Nu wilde ik daaraan ook meedoen, het leek me wel leuk om voor Anneke haar huiskamertje, die we nu aan het opknappen zijn om daar dan een deken voor te haken voor op de bank.
Kleuren uitgezocht en uiteindelijk besteld via internet. Maar de kleuren die ik wilde waren er nog niet allemaal, dus ik moest wachten, en wachten en wachten. Inmiddels zijn er 5 weken voorbij en had ik nog niets. Tot gistermorgen! Toen kwam de pakketdienst met mijn doos met wol!
En ik kon dus gistermiddag gelijk aan de slag om mijn 5 weken te gaan inhalen.
En gisteravond waren de eerste 5 weken dus klaar. Nu is het wachten op volgende week vrijdag, want dat krijgen we de volgende toeren op.
De stof op de foto worden de gordijnen, het roerstaafje zijn de kleuren van de muren geworden. En daarbij heb ik dus deze kleuren wol uitgekozen.
Dan heb ik deze week ook nog even de trui voor Matthias afgemaakt. Ik vind breien erg leuk, en zeker als het zo blij ontvangen wordt, maar in elkaar zetten vind ik altijd een vervelend werkje. Maar hij is klaar en kan hem morgen mooi aan. Nu moet het alleen nog winter worden.

2 opmerkingen: