zaterdag 1 maart 2014

Ik ga gewoon door.

Elke dag een draadje, blijft hier toch wel favoriet. Ik ben zo elke dag wel bezig met iets waaraan draadjes te pas komen. Haken, breien, sieraden maken en dat allemaal achter mijn bureau. Daar kan ik het beste zitten. Heb ik trouwens ook mooi uitzicht en goed licht.
Maar ik ben gewoon weer bij met de crochet Along. Alleen had ik daar nog geen foto,s van geplaatst.
En dat zal ik dan hierbij maar even doen.
En de gordijnen voor Anneke haar huiskamer zijn ook klaar. Ze hangen en het staat gezellig met die kleurtjes.
Nu nog een dressoir schuren en schilderen en dan is die kamer af.
Ik ben ook druk bezig met het maken van sieraden.
Die zijn trouwens ook te koop. Dus heb je belangstelling voor een ketting, armband of een setje dan kan dat geregeld worden.



sieraden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten