dinsdag 22 juni 2010

Druk, druk, druk.

Vandaag dus aan het werk geweest en de oppaskids van en naar school gebracht.
Het was lekker weer. Dus ze konden zonder jas! joehoe!
Ben nogal druk geweest met lapjes snijden voor de Timo deken.
Gisteren allemaal vierkanten aan elkaar gemaakt met tractoren.
En die ook gesneden. Dus heb nu een stapel van 110 vierkanten liggen van 13,5 cm bij 13,5 cm. En vandaag dus allemaal vierkanten gesneden van 15 bij 15 cm. Omdat ik die volgens een snijmethode gaan snijden en weer aan elkaar flansen.

Ik zal er straks wel een zooitje aan elkaar gaat zetten als ik tv ga zitten kijken.
En ik ben eens wat gaan haken. Een paar blokken van grootmoeders vierkant.
Is wel lekker ontspannen. En kan ik zo meenemen naar mijn oppas adres.

Morgen ga ik weer langs de stoffenkraam om daar katoenen fleece te kopen voor de Timo deken.
Hij vind het maar wat spannend hoe die zal worden.
Ik ook haha!
En ik kreeg de opdracht om nog een hoedje voor hannah te maken want die van vorig jaar past niet meer....... Dus daar heb ik de stof en versteviging voor opgezocht.
Je ziet: druk, druk ,,,,

2 opmerkingen: