woensdag 23 juni 2010

Weer een dag voorbij.

Het begon goed vandaag. Lekker uitgeslapen tot half negen. En toen eerst even FV. Want ik moest oogsten.
Daarna nog wat dingen op de foto gezet en die op de pc.
Om half elf naar de kapper want er moest weer nodig iets af. De kapster was erg onder de indruk van mijn HAAR ! Niet te geloven. Zo lekker dik en mooi. Toen ze klaar was moest het nog een keer zeggen! Ik blij natuurlijk en ze vond dat ik van die leuke kleine oren had. Nou ik weet niet wat ik er van moet denken. Maar ik ben weer kort.
Daarna naar de spuiweg om te kijken bij Reedijk naar vulling voor de deken van Timo.
Maar je begrijpt: er was genoeg te zien, en ik werd reuze hebberig. Wat een leuke stoffen waren er weer! Maar niks gekocht. Goed He!
Die hadden in ieder geval niet de vulling die ik zocht. Toen naar sms stoffen om te kijken of zijn dus katoenen fleece hadden, maar ook dat hadden ze niet.
Daarna moest ik naar Rotterdam naar Vervat om de drukverdeler van de gasfles om te ruilen, want die lekte gas. En om mee te delen dat de luifel had gelekt om de stiknaad en nog wat andere dingen die niet helemaal kloppen.
Dat duurde dus bijna twee uur! Zonde van mijn tijd.
Maar goed, nu moet ik in september terug komen om hem op te zetten met de tenten maker er bij die dan kan kijken of hij het kan oplossen. Het probleem is namelijk dat het grondzeil voor de luifel niet aan de voortent kan,de rits zit verkeerd om.
Maar daarna toch nog naar Sliedrecht gereden want ik moet vulling voor de deken hebben. Daar hadden ze ook dikke molton en dat lijkt me ook warm genoeg.
Dus daar heb ik twee meter van gekocht. En die hangt al weer te drogen.
Toen naar huis en eerlijk gezegd was ik dus doodmoe. Dus heb lekker op de bank een tukkie gedaan.
Zo, dat was weer een drukke dag.
Morgen weer werken en dan komt Joke hier naaien.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten