vrijdag 25 juni 2010

Heerlijk gescoord?

Tja, wie heeft er nu gescoord? In ieder geval Nederland gisteravond.
En ik vandaag! Joepie.
Gisteren was Joke hier om te naaien en ze heeft een korte broek voor Hannah gemaakt en een rokje. Het gaat goed....kijk maar eens op haar blog.
En ik ben bezig geweest met een zonnehoed voor deze dame. Maar die is nog niet af. Ga er vanavond mee verder.
Vandaag eerst naar de Chiropractor en die zei dat ik het vandaag rustig aan moest doen dus een goede reden om lekker aan het naaien te gaan.
Voor Sem een zakje gemaakt voor zijn Puf.

En vanmiddag eerst naar de Dieren arts met Joepie voor een prik en daarna met Casper naar de stad gefietst. Lekker op ons gemak. Heerlijk genieten.
Eerst naar de Hoop music en books en daarna even langs de Pearle voor mijn bril.
Daar een zonnebril gescoord voor over mijn gewone bril omdat alles tot nu toe al mis gaat met mijn bril. Ter compensatie zal ik maar zeggen....
En daarna even over de markt langs de stoffenkraam.
En kijk ook daar heb ik leuk gescoord. Vier lappen van een halve meter voor samen
€ 5,00. Dus ik ben weer blij.

Zeg nou zelf : zijn het geen snoepies?

2 opmerkingen:

  1. Te leuk om te laten liggen!
    Daar moet meteen wat gemaakt van worden natuurlijk ;)

    Leuk is het zakje geworden voor Sem zijn puf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik dacht een strokenjurkje met drie stroken elk een eigens stofje. Zag het zo voor me op de markt......

    BeantwoordenVerwijderen