zaterdag 26 juni 2010

Vrije Zaterdag?

Gisteren begonnen met het hoedje voor Hannah, een roze zoals haar jurkje. Vanmorgen meegenomen maar het bleek toch ietsje te strak om haar hoofd te zitten.
Dus ik teleurgesteld weer naar huis, nee, hoor valt mee. Eerst naar de winkel boodschappen doen. En toen naar huis voor de koffie. En eten. Daarna met Sr weer even op de fiets, en langs de plus voor de geiten yoghert. En nog wat andere dingen.
Daarna langs Joke en Freddy om hun bestelling af te geven ( lijkt wel de srv ;-) )
Maar toen toch naar huis. Nieuw stofje opgezocht met bijpassende kleur voor de rand.
En opnieuw begonnen met een hoedje.
En dit is hem geworden.
Joepie paste hem in ieder geval.
En Hannah dus ook. Gelukkig.

Maar niks doen kan ik niet. En ik bedacht me dat ik voor Timo nog een blouse zou naaien. Die heb ik dus inmiddels getekend, uitgeknipt, en op de stof gelegd. Ligt klaar om te gaan zigzaggen.
Maar ik denk dat ik daar maandag mee ga beginnen.
Wordt vervolgt in ieder geval.

2 opmerkingen:

  1. Leuke hoed zeg. Enne als u niks te doen heb. Hermie wil ook graag een bestelling doorgeven. Ze wil graag een dekentje voor in de venster bank. Die kan de baas dan vastleggen met antislip. Nu lig ik steeds op het mooie kussen van de baas en die valt eraf. Dus wil ik graag net zo'n mooie deken als Joepie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, Ja, die komt er ook aan, maar ik denk bij me eige....als we naar verweggiestan verhuizen is daar weer een andere vensterbank dus dat moet ik weer een nieuwe maken en dat is dan weer zonde van de stof en mijn tijd.....

    BeantwoordenVerwijderen