maandag 27 september 2010

Eindelijk klaar.

Het is gelukt, de deken voor Timo is klaar. Niet helemaal naar mijn zin, maar hij moet het er voor nu mee doen. Wie weet wat ik nog eens in de toekomst ga maken.
Maar hij heeft er al heerlijk onder geslapen.
Je kunt wel zien hoe blij hij er mee is.
Toen ben ik maar gelijk doorgegaan met een snellere aflevering voor de deken voor Sem.
Het werd een ragtime quilt. Met stof die ik onlangs gekregen had. De voor en achterkant zijn dus van krijgertjes, trouwens ook de beren. Die heb ik uit stof geknipt waarvan ik de achtergrond niet mooi vond en ze op een ander lapje geappliceerd. Als tussenvulling heb ik een vlies deken gebruikt uit een kerstpakket van enige tijd geleden. (toen iedereen een vliesdeken kreeg in zijn/haar kerstpakket )
Ik moest al de randen dus inknippen met kleine knipjes met als gevolg dat ik toen hij klaar was een blaar op mijn duim had zitten.. Je moet er dus wat voor over hebben ;-)

Ook hij heeft er al lekker onder geslapen zei hij me vanmorgen..
Inmiddels weer drie siggy,s gekregen.
Van Siggy
Van Siggy
Van Siggy
Daar ben ik ook nog mee bezig. Ik heb nu dus altijd een lapje in mijn tas zitten wat ik kan borduren. Want mijn siggy heeft een geborduurd middenvlak.
Ik blijf bezig zul je zeggen want ik ben ook nog met het wandkleed voor matthias bezig wat de ark van Noach voorstelt. Ik heb hem gedubbeld en ben nu aan het doorpitten. Die ligt lekker naast mijn stoel voor als ik naar de tv ga zitten kijken. En onder mijn stoel staat de doos met de hexagonnen want daar ben ik ook nog mee aan de gang, zaterdag gekeken hoe ik ze nu in een kleed kan verwerken, dus waar ik de verschillende bloemen kan leggen. Inmiddels heb ik genoeg bloemen en ben ik ze aan elkaar aan het maken.
En ik ben nu eindelijk eens met een sprei voor op ons bed begonnen.
Ik heb vrijdag stof gekocht wat de achtergrond stof wordt, wit met een roze motief.
En die heb ik in blokken gesneden van 35 bij 35 cm. Daarop ga ik dus iets maken.....
Wat? dat zal ik laten zien als ik er een paar gemaakt heb.
Dus nog een project. Allemaal UFO tjes. Maar ik heb dus ook al een aantal AFFO tjes.
Dus ik zit niet stil en blijf lekker bezig.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten