vrijdag 1 oktober 2010

Ander gefreubel.

We hebben een drukke week achter de rug. Met allerlei oppas en geregel. Dus de dagen vlogen om. Geen of liever gezegd weinig tijd om te quilten. Alhoewel ik nog wel wat achter de naaimachine heb gezeten. Maar dat was om een jasje af te maken.
Die lag al een jaar te wachten om afgemaakt te worden. Ik had een patroon uit de knip maar inmiddels weet ik dat die altijd te klein vallen.
Dus wil ik weer eens iets voor mezelf gaan naaien dan moet het toch een grotere maat worden als ik de knip neem.
Maar we hebben ook dinsdagavond ons vrouwenuitje gehad. We zijn weten taart versieren. Dus een heuse workshop gevolgd om taarten te maken. Erg gezellig en leuk om te doen maar ik denk niet dat ik mijn hobby er voor omruil......je wordt er zo dik van ;-)
Maar dit zijn de taarten geworden:
Arike
Van Taarten maken
Anneke
Van Taarten maken
Joke
Van Taarten maken
En de mijne
Van Taarten maken
Als je wilt kun je ook heel het album bekijken van de taarten maak avond. Dan zie je hoe het opgebouwd werd.
Maar Arike is helemaal happy die wil er wel verder mee. Dus voor haar verjaardag wil ze allemaal taarten maak spul. We zullen er wel lekker van meesmullen...
Vandaag dus met Arike naar de stad geweest om van alles te kopen.
En je geloofd het niet maar we werden gewoon naar huis gestuurd omdat we ondertussen wel genoeg gekocht hadden ;-) Echt waaaaaaaaar hoor........
Maar we kwamen dus bepakt en bezakt weer thuis en het was een gezellige dag.
We zaten even te bedenken hoe vaak we nu elkaar gezien hadden deze week en dat was dus bijna elke dag! Gewoon te gek voor woorden.
Maar goed het was allemaal noodzakelijk zullen we maar zeggen.
Hopelijk volgende week weer meer tijd voor het quilten. Wie weet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten